tisdag 16 augusti 2011

en självklar fortsättning

jag sov som en stock inatt. Sådär en kvart över 6 ringer de fån jobbet och undrar ifall jag kan komma i jobb till 7. 
Av någon anledning svarar jag "jaa.. men jag blir nog försenad.. för jag måste hinna föra lillon till dagis..."  Som svar fick jag att de skulle ringa till någon annan eftersom det inte är ett arbete man kan komma och fara då man tycker. .. suck!!

Nåja imorron ska troligen jag och daniel på en tu man hand trip med capricen. För även om Linnea bra kan sitta med i bilen så kräver hon att någon ska sitta och prata med henne nästan konstant. 

Äntligen får jag och daniel lite kvalitetstid tillsammans. 

Senast vi hade en kvalitetstid ilag så bankade vi oss framför soffan. Lite god mat och mycket ljus och en mysi film som rullade. De tog tyvärr bara två minuter så sov jag som en stock. helt utan återvändo.. men det gjorde också Daniel.

Jag har lovat att ta upp arbetet med slutarbetet denhär veckan.. och att få lite ordning här och där.. måla trappan? Min högsta önskan är att få slippa arbetet så jag kan få en vecka sommarlov i år. 


för första gången under mitt någotsånär vuxna liv längtar jag till skolan:D

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar