måndag 15 augusti 2011

känns som ett tag sedan jag skrev ngt här

Min rubrik säger så mycket mera än vad tusen ord . Allt eller inget.

Har otrolig värk i ryggen idag. känns omotiverat att städa trots att de ligger lego överallt. Min födelsedag närmar sig med stormsteg söker motivation att städa med att plita ner ett par ord här:9 

Linnea är på krigsstigen idag .. vänder allting upp och ner.Jag försökte för en stund sedan att bestiga vår trappa och bege mig till vinden för att hitta en ren tröjja till lillon. Dehär låter som ett stort projekt. Å det visade sig att det var nog det också. Eftersom min rygg är så sjuk. 

10 hela häljer ha ja nu jobbat i sträck. och tro för all del inte att jag har " leidon" det känns av någon underlig anledning som om jag försummar min familj. 
nu är det 10 häljer sedan jag hade en helt ledig hälj.  Å under den tiden svarar Daniel på varje inbjudan " ...tyvärr de går inte... camilla jobbar"

enligt listan ha ja två häljer kvar... innan jag är tibax i skolan.. sommarlovet fo katton i assoli som man brukar säg. 

Jag börjar nästan undra om det är laglit dehär min arbetsgivare håller på med.. eller är det jag som är för snäll'?

2 kommentarer:

  1. Jodå det är heelt lagligt.. tyvärr! Är nog bara att bit ihop eller säg nej.

    SvaraRadera
  2. To je nåo liti fy snäll å ... tycker jag :P // Jank

    SvaraRadera