onsdag 24 november 2010

brännande kyla

Igår var det kallt. Från morgonen var det -13 grader. Mot dan blev det varmare endast -8.
Då sökte Linnéa och jag efter pulkan och tog oss en liten tur. Iår såg man glädjen i blicken på ett helt annat sätt än ifjol. 
Tyvärr blev det en kort åktur eftersom kylan var emot oss.
Men nog var det mysit att få komma in från något som kändes som antarktis




/

Pulkåkturen gav Linnéa en massa enegri. Och plötligt blev det fart på henne. Speciellt att klättra upp på stolar och kasta grejer ner i wc stolen.. suck..

Imorrse hade jag skjuts det var ganska rolit att inte behöva köra själv till skolan för en gångskull:) jag kände riktigt kylan mot min kropp fast jag tyckte jag var en michelin..tant Och vinden sen- åh vad jag önskar attt vintern bara försvann:D

tycker lite synd om Daniel nu jyst. Igår kom Daniel hem å såg inte alls ut att må så bra. Så berättade han att hans enda arbetskamrat skall flytta till Sverige. Nu efter 1 år arbetslös å arbetat ½ så blir tydligen Daniel arbetslös igen.

Skall vi också flytta till Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar