måndag 29 november 2010

trött tomtemor...

Idag är det som en söndag hos familjen Wiklund. Pappa har varit hem idag (pga något som gör mamma lite grrrrrr) och satt upp julgranen på utsidan. 

Jag och linnéa har varit på mammabarn träff idag. Trots att vi är 3 mammor med barn mellan 1 år -1½ år så det är det full fart. Ibland känns det som om man har två egna barn som hinner överallt istället för bara ett.

Linnea var klädd som en liten röd tomte med röd tröja med vit resår runt händerna/midjan och halsöppningen. Dessutom hade jag på henne röda stickabyor med bruna stickasockor. 
Men tomten fick varmt...

Idag diskuterade vi ifall om det börjar bli dags för nästa lillbaby. Men vi kom nu alla framtill att inte riktigt ännu iallafall. Det enda hindret jag har är skolan....

Eftersom min förlossning tog tre timmar så funderar jag lite hur snabbt nästa förlossning går...

Men det är så kul att träffas och diskutera om barn och allt. Men oj vad vi är trötta när vi kommer hem. Speciellt idag när jag nästan hade glömt träffen igen. 

den lilla grr jag nämnde tidigare handlar om Daniels arbets kamrat som vägrar komma i arbete känns det som. Och på grund av honom slipper inte daniel till arbete .. han är alltså förhindrad.....

Ekonomiskt sätt är det rena helvetet!!

1 kommentar:

  1. WTF Milla! Ni måst no böri ha nästa ong nu om vi ska kona sync nr. 3 ;D

    SvaraRadera