tisdag 10 maj 2011

underligaste morsdagsgåvan

Ibland möter man på underliga ting. Ibland möter man på saker som man inte riktigt kan förstå.

Daniel har en otroligt sätt med presenter antingen ser men ut som ett frågetecken och presenten kräver en förklaring. Eller så blir man så förvånad att man inte riktigt vet hur man skall reagera.

Denhär gången fick jag en ny parkering i morsdagsgåva.

De e både en gapande och kräver en förklaring. Man kan säga att han slog två spikar i en smäll?? 
Nå iallafall så hade jag tjatat både länge och väl på att påbörja parkeringen. Långtidsprojekt som så mycket annat vi har påbörjat.

Jag hade nästan gett upp hoppet. Så jag var och införskaffade en morsdagsros till mig själv. Linnéa gav mig en present redan på torsdag som hon hade gjort på dagis:)


Plötsligt blev Daniel alldeles underlig och började vrida och vända på sig. Ett telefon samtal och plötsligt var allt på gång. Där stod plötsligt Daniel och önskade mig trevlig morsdag:)


Grejjen är den att jag slipper tyvärr inte att arbeta med parkeringen. Det gör häller ingenting. Det är roligt att jobba ute igen:)


Största problemet är att jag är förkyld igen! Två dagar hann jag va frisk innan snuvan rann igen. 
Den här gången är jag hundra på att jag har bihåleinflammation. Nu måste jag no besöka farbror doktorn? 


Planerar linneas födelsedag. Tänk att min lilla tjej har hunnit bli två hela år. Hon som var så liten. Fyra tänder hade hon den här tiden ifjol. Nu har det växt till en hel del efter det.


Mamma och pappa upp i dagen. Lika envis och lika läcker. ;) 

Pappa är övertygad om att Linnea har ärft sitt korta tålamod av mamma (oj) medan mamma är övertygad om att linnea nog blir som sin far vad gällande att vara lite glömsk;)
Medan jag är helt övertygad om att linnea har äft sin glädje och iver från oss båda:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar