måndag 2 maj 2011

Gravid?

Jag har en konstig förunderlig känsla i magen. Liknande känsla som när jag väntade Linnéa 

Isåfall blir det nog babyn som förevigade min skolgång;)

Idag på väg att besikta Daniels pärla.Medan daniel förgäves försökte få igång dimm ljusen. KOm det ett text på mobilen att han inte har något jobb eftersom rävarna har borjat valpa.......

Jag tänkte  för mig själv att jag berättar det ifall besiktningen går bra:) Men jag gav honom mobilen när han väl hoppade in i bilen.  han visste redan den lilla överraskningen.

Jag körde till besiktningen eftersom Daniel inte har andra skedet i skick.  Besiktningen gick inte som den skulle.

Linnea var nog den enda som tyckte de va kul. När pappas brumm brumm for upp.

På vägen hem skulle vi egentligen via ett bibliotek efter böckerna till tenten på torsdag. de blev inte så... vår humör hade botten nått...
de som såg ut att bli så bra-... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar