fredag 27 maj 2011

Vår årsdag

Daniel älskar mig
  jag älskar Daniel,
  vi älskar varandra
och lovar varandra
att aldrig lämna varan
o finnas för varandra...
älska varandra i nöd o lust

 Jag kommer så väl ihåg den dan jag träffade Daniel för den första gången. Hur trevligt vi hade. Å hur underbart hans leende var samtidigt som han kämpande med årorna. 
Inte så konstit att ja föll pladask.
Men jag bruka ha tur i spel inte i kärlek så jag gav varken kram eller puss när vi skulle skiljas åt. Men Daniel var envis och drog mig ur bilen. Påstod att jag fuska fö kram och puss ska de va;)
På vägen hem fick ja ett mess med så söta ord att jag inte ens kunde svara fö jag visste inte hur man skickar mess från ett rosa moln. 














Vi firade inte vår dag så speciellt. Men av Daniel fick jag rosor och glass.. Daniel kommer att få en väska  och nypotatis:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar