lördag 1 januari 2011

4 nya tänder

Fyra nya tänder de var det som linnea fick av..? natten till juldagen. Den natten såv jag och daniel sammanlagt tre timmar. Men linnea var pigg.

På morgonen stack fyra nya tänder upp som blomlökar på våren. (haha)

Julen var annars mysig. först kom tomten till farmor och farfars. Sen kom tomten hit hem tillsamans med mormor och morfar. Som tur var så såg tomtarna ganska lika ut:)

Jag har fullständigt tröttnat på att städa och skura tvätta och diska nu över jul och nyårshälgen. Så får man gäster och folk klampar in me skorna på och diskbänken blir överfull med disk på bara en kvart. 

Så när gästerna försvunnit så är det bara att börja om igen...

Diskmaskinen då sen. dens enda uppgift är att diska. Maskinen kan ingen annat. Endå vill den fan inte äns duga ti de!

Nu får kommande julens hjältar ta och komma ihåg att ta mg för hon jag är. eller införskaffa mig en stor duk som jag kan ta och slänga över diskberget på diskbänken.

Nu orkar jag inte städa längre!! nu sätter jag mig mitt i röran och dricker glögg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar