onsdag 19 januari 2011

Försenad julsnö?

Är det inte underbar med en vit vinter..Var är våren? Hittar ju knappt bilen i dehär vädret.

Vandrade i sömnen i morse. Klädde på Linnéa i vanlig ordning men när jag ställde mig på trappan såg jag inte var trappstegen var. Inte tänkte jag mer på det utan fortsatte sökandes efter bilen. Med snön nästan upp till knäna.

I någon mån insåg jag att vento aldrig kommer att orka genom dehär. Så ja började skutta snö. Daniel kom och hjälpte mig. Slutligen fick vi inse att dehär går nog inte vi är insnöade!

Idag borde det ha varit passligt att läsa på akuta magsmärtor. Det är inte alls frästande ingen motivation alls. 
Senaste tenten hjälpte Daniel mig med kvällen före blev det riktigt roligt att läsa, men idag är motivationen borta. Hoppas att motivationen anlender innan provet kommer närmare. 

I går hann jag med att moblera om istället för att läsa på tent. De var så jag hade tänkt moblera om ganska länge. Nu blev det äntligen av. 

Det ända jag behöver ha nu. Är en bits som passar till skruvarna till skåpet. Allt har stannat upp eftersom jag inte hittat bitsen. 

Imorrse var Linnéa jätte glad och skojade med mig och hon dansade och sjön. 
Då pötsligt så halkade hon på ngt. Stötte tänderna på bordhörnet. Det blödde och hon grät. Det var inte alls kul. De är otäckt att se hur hon faller. Skulle jag ha fallit på ett bordhörn och jag börjat blöda från munnen skulle nog ingen få trösta mig med ett glas mjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar