torsdag 9 december 2010

Första gången avklarat

Nu har jag misstat Tupperware oskulden. Det var nog inte lika tufft som jag trodde. De var också Lenas första gång som förevisande av tupperware produckter å det gick också riktigt bra. 

Jag hittade faktiskt en grej. Praktiskt grej som jag behöver när jag dekorerar tårtor. Kan tyvärr inte skriva ut vad den hette för namnet var så långt och invecklat att jag inte ens tänker försöka.

Angående gårdagens inlägg så hoppar jag nog inte av skolan. Har jag kommit så här långt är det nog lika bra jag blir klar också.

Provet idag kan beskrivas med en suck. Första delen gick bra och jag skrev med fin stil och inte alls så råddigt som det brukar se ut. Men sista frågan tog jag formen av ett frågetecken och där tog det som stopp.
Frågan handlade om att beskriva en av fem teorier och jag valde en men beskrev nog sist och slutligen lite ur alla fem. Min skrivstil blev omedvetet råddig kanske ihopp om att min lärare tror att de var nog bara en teori ja skrev om...

Efter tupperware idag skulle Linnéa hem med mormor med våld. För mormor busade så mycket med henne att till sist blev hon lessen när hon inte fick följa med. Men Linnéa var nog mest trött hon somnade som en stock någraminuter efter. Hon hade nog fått lekt ifrån sig ordentligt med sina kusiner. Det var som om hon visste att det var något pågång jag fick inte henne att vila middag utan skulle vara överst med allt. Jag kan nästan säga att det var hon som dammsög och jag höll lite i slangen...


Nu har denhär veckan gått. Nu är det att sätta igång med utvecklingspsykologin å enkäterna..... Dessutom är det en riktig kalas hälg på kommande. morfar och kusin fyller Så de bliR TÅRTA TÅRTA

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar