fredag 3 december 2010

Under en tjock filt

Dehär dagarna har det verkligen varit mycket rederiet på gång. Jag och Daniel är nämligen lite förkylda så för en gångs skull har Daniel och jag haft tid för kvalitetstid tillsammans framför rederiet, under en filt,  med en kopp glögg..


Daniels arbete löst sig igen... hans kollega skall inte flytta till Sverige, men är fortfarande sjukskriven... Jag vet inte om dramat i rederiet har fått mig att fundera men kan vi verkligen lita på denne karl?


Tack vare det mycket mildare vädret har Linnéa och jag kunnat att springa i snön. Den nya halaren hennes har fortfarande lite för långa ärmer och hon blir så arg när hon inte får tag i nogåt. Dessutom hittar inte jag tummen hennes när jag lägger på henne vantarna så hur hon än försöker får hon knappt tag i något. 

Till julklapp önskar jag och Linnéa mera lego! alltid när jag skall leka med. Springer hon bort med legobitarna. Då löser vi de så att jag har mina legobitar och hon har sina:D


Daniel och jag har för länge sen förklarat för varandra vår lilla förälskelse i rederiet. De e nog den bästa serien som någonsin har visats. Vi kom så långt igår så Rolf dog.

Men i verkligheten e allt mycke lugnare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar