måndag 20 december 2010

Woow i´m back

Christmas flow.

Jag har varit utan internet en tid så nu har jag nästan hela december månad att ta igen...

Jag känner julmysen krypa närmare och närmare. skinkan ligger i saltvattnet så nu är nog julen nära:)


Fast stress har jag nog upplevd på hellt annat sätt än med jul. Först så tog oljan slut. När jag duschade en tidig lördagsmorgon. Dessto intvållare jag vart dessto kallare blev vattnet...plågsam duschning.


Samma vecka gav min dator upp. När jag skulle göra sista kollen på ett arbete och plötsligt var inte datorn bland oss längre.


Nåja de är sånt som händer. Nu är det bara några dar kvar till jul. Redan nu har jag hunnit bli besviken. 
Iår trodde jag av någon anledning att det var ute med julkort så av många hårda beslut så beställde jag endast Linnéas leende på 4 julkort... Familjen. Men där tog jag fel! 
Men det är mitt eget fel så antagligen får alla två julkort nästa år... Elektroniska julkort är inte samma sak


Dehär med julklappar är ett kapitel för sig.  Är det verkligen tanken som räknas eller är barn nöjd med vad dom än får?. Jag tänker inte på Linnéa för henne är nog tomten det viktigaste som finns kan jag tänka mig. Lite äldre barn, är det tanken som räknas eller blir debesvikna om de inte får exakt den dokan?
Barn förresten, vuxna är knappast bättre. 


Men iår önskar jag mig ingenting...


Ok jag ljög.. En farmar.. en  öh vad va de nu.. hmm.


Men jag känner att jag har allting. Ett hus, en familj, Å garage fick jag absålut inte glöm enligt Daniel.  
Vad spelar då detaljer för roll. 

TOMTARN tittar nog ännu i fönstret så jag ska plocka ner glorian från rädda barnen hyllan och vara ärlig. 


NOG ÄR DET ROLIGT MED JUL:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar