tisdag 29 mars 2011

ett andra försök.



För tillfället gör jag nu andra försöket att bli en blondin.  Efter första förösket fick jag lov att ha på mig mössan. Jag såg nämligen lite ut som en zepra i huvudet. Om det inte lyckas denhär gången ger jag upp och förblir brunett.

Igår ringde praktikkuratorn till mig och berättade att jag inte slipper ut på praktik vecka 17 så som det var tänkt. Hon hade nämligen glömt bort mig och alla praktikplatserna är redan bokade. 
Så nu får jag snällt? vänta till efter sommarn. Fullbockade sa hon. Fast det är över ett år sedan vi plannerade in att jag skulle ut på praktik vecka 17!

Inatt var första natten som Linnéa sov i "eget" rum. Det gick riktigt bra. Vi är i full gång med att renovera vårt sovrum. Idag skulle jag ha köpt pensal till att måla om sängen men det glömde jag. så som jag också glömde bort första slutarbets handledningen:O 


oj oj börjar jag bli såå gammal?

1 kommentar:

  1. Bara att ring åt on o va skitförbanna.. E bruk no allti ordna sig då.. Slår vad om att en praktikplats dyker opp isf!

    SvaraRadera