måndag 7 mars 2011

vilken fin morgon.

Denhär dan skulle börjat riktigt bra. Men jag hade skola ida... Lite synd på en sån bra dag. Dessutom etik. Men jag bestämde mig för att tentera kursen istället så om jag har tur får jag nästan åka hem;)

Jag har verkligen ingen motivation att va i skolan överhuvudtaget. Speciellt nu när jag har sånt som inte alls intresserar mig. Etik och forskningutveckling.

Kanske en vacker dag blir jag klar från denhär skolan. Fy fan vad jag kommer att bli glad.

Jag skall försöka draaa mig till att anmäla mig till tenterna. Underkänd + uppskuten tent. Ibland blir jag så arg på me sjölv då ja int skriver tenterna straxt utan av någon outgrundlig anledning skjuter fram dem så de lämnar en enda stor hop av bara rådd

De har bytt läroplan här nyligen. Så de flesta av de kurser som jag har gått men tack vare linnéa lämnats på hälft så har blivit uppdelade eller är en enda stor klumpkurs som tidigare var en liten liten del av en stor.
Men istället för att se mellan tassarna. så får jag gå om hela skiten igen. För att riktigt motivera mig själv tar jag med de pappren jag antecknade då för 2 år se. Det är nämligen sällan något jag måste ändra.

ijäntligen hade jag nog inte tänkt tentera bort etik. Utan gå den långa vägen och skriva ett arbete om plikt och konsekvens etik och hela köret. För jag har oftast bara nätterna - från det att Linnéa har somnat tills det att hon vaknar, att läsa på tent.  Igår satt jag med tentpappren till 12 då fick Daniel dra mig till sängen...

Linnéa fick annars två nya tänder igår på dagen. Det gick egentligen ganska smärtfritt. Hon var bara extra mammig.

Vi var dessutom ut och skidade igår. ja lite för liten de var hon nog. Men hon kom sig nånvart. Mest arg var hon nog för att det var så halt. Men oj som hon tala med pappa när han kom hem. Hon hade "polka" å "tast tottoa"  Så ställd hon se breiver Daniel å sjungd allt va hon hinda. Han sluta nämligen arbeite tå hon sko ga ligg. Så ja hinda jyst å jyst tvätt tändrin tärt e vart famn sitasi.

De fanns ingen chans att jag skulle få natta henne det var bara pappa som gällde..


Men nuuu. dax att anmäl se till tenten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar