onsdag 23 mars 2011

renoveringsstart!

Nu har jag satt igång igen!

Igår på dagen konstatera jag att Linnéa hade spillt ut en hel del mjölk på helteckningsmattan på sovrummet. 
Det löste jag snabbt och effektivt och slängde ut heltäckningsmattan. Under den var det nämligen ganska ljust trägolv. Ganska tunna plankor. Riktigt snyggt. Jag hittade riktigt fina tapeter idag på Prisma. Men jag våga int ta dem eftersom Daniel int va me. 
Så har jag beställd vårt första klädskåp.
Jag tycker nästan om hältäckningsmattor. De är bara det att de är så svåra att få rena. 

Nu kan jag inte hålla mig längre de e så kul att renovera. Men Linnéa sover så jag kan inte renovera nu. 

Skolan fummlar ochpå som förr. När någonsin har skolan tidigare varit 100% närvaro vid teoretiska lektioner. 
 nåjaa.. kanske vi kan få oss ett fint såvrum så småningom 

1 kommentar: