onsdag 9 mars 2011

"vet inte"

Idag blev jag lite längre på skolan än vad jag tänkt. Ringde som en idiot för att få tag i någon att hämta Linnéa på dagis. Ingen svarade så jag körde istället som en idiot. förbannade vägkameror.

När jag äntligen kom fram till dagis 2 min före stängnings dax. blikarna jag möttes av var nog inga glädje blickar...

När jag frågade dagistanten om hon har sovit något ida.. svarade hon " hmmmhhmmmhmmh  vet inte"!! 

döm min förvåning!

Hon hade inte såvit. De märktes när hon somnade på mattan här hemma. Klockan var så mycket så jag kunde inte lägga henne och sova. Då skulle två dagars rutiner vara totalt förstörda. så jag tänkte kämpa med hennes humör tills pappa kommer hem. Då blir hon alltid så glad. 

Men hon hann somna. Lite dåligt samvete som mamma. 

Ibland är dagarna fyllda av djupa suckar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar