onsdag 30 mars 2011

Minibröllopsreiso?

Egentligen ha vi int alls bestämt att vi ska far på bröllopsresa. Men grejen är den att dit vi vill far så måst Linnéa va bort från oss 2 veckor. Det vet jag fortfarande inte om jag är mogen för. Så nu utanför Daniels vetskap har jag bokat bröllopsviten i ett lyxit hotell i tammerfors.

Jag sitter som på nålar i ren spänning över vad Daniel kommer att säga när han kommer hem. Troligen blir han överraskad men antagligen lika förvånad. 

Bara ett litet plus i kanten att Ikea råkar vara ganska nära till hands. Så nu äntligen blir det att vi far iväg. Kanske man inte kan kalla det äventyr. Men tills det blir jag nog illatvungen att färga om håret igen! För mina försök att bli blond igen gick inge vidare det blev en helt ny färgvariant på färgskalan. 

Nu skall jag försöka göra en middag till familjen . Samtidigt som jag skall försöka berätta att badabim badabomm så har Daniel och jag en helt egen hälg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar